Termeni si Conditii

Administratorul site-ului este S.C. ECONVENABIL ONLINE S.R.L. care este inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/35/2016 si avand Codul Unic de Inregistrare: RO35379668. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos, de aceea recomandam citirea cu atentie a acestora.

LANTERNE.RO isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare prealabila. Preturile produselor afisate sunt exprimate in RON.

Comanda minima in magazin este specificata pe paginile produselor (contravaloare produse).

1. Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea LANTERNE.RO si este protejat de Legea dreptului de autor precum si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al LANTERNE.RO a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

2. Accesul la informatiile de pe site

LANTERNE.RO nu le confera utilizatorilor site-ului dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrar intereselor LANTERNE.RO

 

3. Limitarea raspunderii pentru produse si servicii

Produsele si serviciile sunt oferite exact in forma in care vin de la producator si, de asemenea, IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.

LANTERNE.RO nu isi asuma nicio responsabilitate referitor la scopul achizitionarii produselor de pe acest site de catre clienti, si nici in ceea ce priveste modul de utilizare a produselor si a eventualelor prejudicii provocate de utilizarea lor in mod gresit.

NOTA! Este posibil ca, intre perioada de timp in care ati adaugat produsul in cos si momentul trimiterii comenzii, produsele adaugate sa nu mai fie disponibile in toate cantitatile pe care le-ati comandat. In acest caz, veti fi informat(a) telefonic, inainte de expedierea coletului. LANTERNE.RO isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni, conditii SI PRETURI, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru un produs alternativ. Plasarea unei comenzi nu creeaza obligatii Vanzatorului decat in momentul emiterii facturii fiscale. Astfel,  va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand doriti sa cumparati produse de la noi. Va multumim!

 

 

Va rugam cititi si toate detaliile prevazute de lege, mentionate aici:

 

http://www.lanterne.ro/page/renuntarea-la-cumparare-9

http://www.lanterne.ro/page/termeni-si-conditii-6  

LANTERNE.RO nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Imaginile publicate pe site au titlu informativ, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate (culoare, accesorii, aspect, etc.). Toate produsele vor fi insotite de traducere in limba romana (unde este cazul). Pentru fiecare dintre produsele postate pe site, LANTERNE.RO isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz atat caracteristicile cat si preturile acestora. Societatea noastra nu isi asuma nici o responsabilitate referitoare la scopul achizitionarii produselor, si nici in ceea ce priveste modul de utilizare a acestora. Lansarea comenzii, e-mail-ul care se transmite automat dupa primirea comenzii si discutiile purtate telefonic, prin e-mail sau prin orice alte metode, cu personalul LANTERNE.RO nu constituie acceptarea ferma a comenzii.

 

4. Limitarea raspunderii pentru preturi

Preturile prezentate pe site sunt exprimate in moneda RON, insa nu includ cheltuielile de livrare. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.

 

5. Limitarea raspunderii pentru livrare

TOATE COMENZILE VOR FI CONFIRMATE TELEFONIC DE CATRE UN REPREZENTANT LANTERNE.RO - INAINTE DE LIVRARE.

Comenzile se livreaza, de regula, in 1-2 zile lucratoare curier rapid. Acest timp decurge din momentul confirmarii telefonice a comenzii de catre un reprezentant al magazinului. Comenzile postate pana in ora 16:00 vor fi prelucrate si expediate in aceeasi zi (in limita stocului disponibil), urmand a se stabili telefonic situatia comenzii. Produsele vor fi expediate prin intermediul unei firme de curierat / posta, costurile de expediere si ramburs fiind suportate de catre cumparator. Suma specificata pe factura reprezinta costul final ce trebuie achitat de catre comparator.

Plata se face ramburs curierului sau se poate efectua in avans. Pentru produsele ridicate de la sediul nostru, plata se poate efectua in avans, prin banca, sau cash, cand se ridica produsul/produsele. 

Comenzile se livreaza, de regula, in 1-2 zile lucratoare curier rapid. ACEST TIMP DECURGE DIN MOMENTUL CONFIRMARII TELEFONICE A COMENZII DE CATRE UN REPREZENTANT AL MAGAZINULUI, NU DE LA PRIMIREA MESAJULUI AUTOMAT CARE DOAR CONFIRMA INREGISTRAREA SOLICITARII. 

Daca ati plasat o comanda si nu ati primit telefon de confirmare, va rugam sa ne telefonati, este posibil sa nu se fi inregistrat corect comanda. Pentru comenzi urgente, va rugam sa confirmati telefonic stocul, in prealabil.

LANTERNE.RO / Econvenabil Online SRL nu poate fi considerata responsabila pentru neonorarea unei comenzi sau nerespectarea termenului de garantie din cauze de forta majora (dezastre, calamitati,  razboi, concediu medical etc.). Orice problema se va rezolva in cel mai scurt timp posibil, imediat ce situatia o permite.

 

6. Confidentialitate

LANTERNE.RO este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al ANSPDCP cu nr. 34701/19.02.2015 si respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor, angajandu-se totodata sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le utilizeze numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Orice informatie furnizata de catre dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamintul expres ca datele dvs. personale sa fie folosite de LANTERNE.RO in conformitate cu scopurile mentionate mai jos:

- pentru a ne asigura ca prezentarea site-ului este relevanta pentru nevoile dumneavoastra
- pentru a va confirma produsele pe care le-ati achizitionat in sistem on-line, cantitatea exacta si a va furniza informatii suplimentare cu privire la aceste produse
- facturarea produselor comandate de dumneavoastra

DATELE CU CARACTER PERSONAL VOR PUTEA FI DEZVALUITE FARA CONSIMTAMANTUL DUMNEAVOASTRA DOAR IN CAZ DE LITIGII / DISPUTE PRIVIND FRAUDELE SI NUMAI INSTITUTIILOR ABILITATE.

 

7. Garantia Produselor

Produsele comercializate prin intermediul site-ului beneficiaza de garantie (conform normelor legislative in vigoare) – aceasta fiind oferita pentru fiecare produs in parte.

Certificatul de Garantie va fi tiparit intotdeauna pe spatele facturii sau va fi expediat pe e-mail impreuna cu factura, dupa confirmarea comenzii.

Pentru acordarea garantiei, produsele trebuiesc insotite de factura si certificatul de garantie, accesoriile aferente (daca este cazul) cat si de ambalajele (cutiile) originale ale produselor.

Daca aceste conditii nu sunt respectate, dupa receptionare - se va face o evaluare a produsului, LANTERNE.RO rezervandu-si dreptul de a estima valoarea actualizata a produsului (intotdeauna se va comunica telefonic cu clientul valoarea rezultata in urma estimarii produsului).

In cazul expedierii unui produs catre service-pentru garantie, acesta trebuie sa soseasca exclusiv prin CURIERAT RAPID / POSTA ROMANA si cu taxele de expediere achitate de catre client.

In cazul in care pentru produsul expediat la garantie se constata disfunctionalitati, vicii ascunse sau nereguli de functionare, costurile de expeditie pentru coletul cu produsul reparat in perioada de garantie, este suportat de catre LANTERNE.RO

Pentru produsele returnate pentru garantie si la care nu se constata nereguli, Clientul va suporta si taxele de returnare.

 

8. Dreptul de returnare a produselor

RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):

Toate detaliile, inclusiv formularul de retragere din contract, se regasesc AICI.

Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa accesati sectiunea Retururi din contul Dvs.si sa selectati produsul pe care doriti sa il returnati si cantitatea. 

Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa contact@Econvenabil.ro, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda si un numar de telefon. Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.

Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

 

Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).

 

Impreuna cu contravaloarea produsului, se returneaza si taxa de transport pe care ati achitat-o curierului, doar cand s-a optat pentru cea mai ieftina metoda de livrare.

Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi in magazinul nostru.

Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric.

 

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

 

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

 

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

 

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Telefon curier Cargus: 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru celelalte localitati.

 

Telefon Garantii si Reclamatii Lanterne.ro: +40747159999 .

 

Banii se returneaza in termenul legal de maxim 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur.

 

Daca vi s-a trimis, din greseala, un alt produs decat cel comandat de dumneavoastra, va rugam sa ne notificati cat mai rapid de la primirea acestuia, pentru a va indica modul in care va fi schimbat. Taxa de curier CARGUS, in acest caz, o suporta magazinul Lanterne.ro.

 

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Toate detaliile, inclusiv formularul de retragere din contract, se regasesc AICI.

Consumatorul informeaza LANTERNE.RO. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin LANTERNE.RO.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard, si anume cea mai ieftina). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator sau prin mandat postal). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in cel mai scurt timp de la receptionarea produselor (maxim 7 zile, de regula).

 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate LANTERNE.RO. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

 

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore (2 zile lucratoare) de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
  • Daca la produsul ridicat de la sediul Vanzatorului se constata defecte ori incompatibilitati, Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita schimbarea produsului in termen de 48 de ore. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

 

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare sau a produselor comandate gresit de catre cumparator) cad in sarcina magazinului nostru.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului. 

Pentru produsele aduse la comanda, in cantitati mai mari de 5 bucati, sau pentru cele aduse pe comanda si care au fost achitate in baza unei facturi proforme, nu se accepta returul marfii. In cazul in care unele produse prezinta defectiuni de fabricatie, acestea se inlocuiesc gratuit, conform legii in vigoare - este necesar sa ne notificati pe e-mail in cel mai scurt timp de la primirea marfii.

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

 

  • a. Licente software);
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

 

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

 

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Dreptul de renuntare la cumparare nu poate fi invocat de catre persoanele juridice ori in cazul produselor livrate direct de personalul nostru catre client sau ridicate de la sediu pentru care a fost facuta proba ori instalarea. Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa contact@Econvenabil.ro.

 

9. Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser

Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea LANTERNE.RO nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.

 

10. Reclamatii

Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de mail contact@Econvenabil.ro

11. DECLINAREA RESPONSABILITATII

 

Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.

12. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.

 

13. Informatii livrare si expediere

Clientul are optiunea de a selecta curierul dorit inainte de finalizarea comenzii.

Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.
Se accepta plata cu O.P. doar pentru comenzile cu valoarea produselor de minim 500 RON . 

Taxa de transport este afisata in modulul "Pagina Cos", inainte de finalizarea comenzii.

Livram in orice localitate din tara - cu exceptia catorva localitati din jud.Tulcea, la tarifele de mai sus. Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid Cargus in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.

Plata se face ramburs curierului sau se poate efectua in avans. Pentru produsele ridicate de la sediul nostru, plata se poate efectua in avans, prin banca, sau cash, cand se ridica produsul/produsele. 

Expedierea coletelor se face cel mai rapid prin intermediul firmei de curierat CARGUS, de luni pana vineri (pentru orasele mari se poate opta si pentru livrare sambata). Pentru fiecare achizitie se elibereaza, fara exceptie, factura fiscala si certificat de garantie, conform legii. Aceste documente va sunt expediate pe e-mail (este necesar sa ne furnizati o adresa de e-mail corecta, atunci cand creati contul) sau pot insoti produsele (documente atasate pe partea exterioara a coletului, sub nota de transport - AWB). Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea şi stampilarea facturilor în original nu sunt obligatorii.

Livrarile se fac de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, in maxim 24/48h de la confirmarea telefonica a comenzii. Pentru expeditiile nelivrate in termen de doua zile de la confirmarea comenzii, va rugam sa ne anuntati telefonic!